BMW e46
BMW 3 Series
Główna
News, Aktualności
Opisy, historia
Porady
Tuning
Galeria
Download
Linki
Kontakt


Motoryzacja

Inne Auta
Tapety
Przepisy
Download
Linki

Inne modele BMW
BMW 1
BMW 5
BMW 6
BMW 7
BMW X-series
BMW Z-series


RESMOTO.PL Elektromechanika Pojazdowa
Naprawa samochodów wszystki marki - Rzeszów i okolice.

Diagnostyka komputerowa samochodów BMW.
w Rzeszowie
692 433 432


BMW E30 325i Cabrio, auto używane, opis codziennego użytkowania

02-03-2008 | Używane | BMW E30 325i Cabrio to już klasyk.
BMW E30 Cabrio        W ostatnich latach jedynie seria 3 miała zaszczyt reprezentować firmę w elitarnym gronie kabrioletów. Auto zadebiutowało w 1985 r. Zgodnie z oczekiwaniami bawarski produkt wyposażono w dynamiczny, 170-konny silnik, który dodatkowo podnosił adrenalinę miłośników jazdy z odkrytym dachem.
Dzięki uniwersalnej linii nadwozia w stylistyce auta można doszukać się sportowych akcentów i cech klasycznej limuzyny. Przekształcenie "trójki" w kabriolet nie jest operacją trudną ani czasochłonną. Wystarczy przekręcić o 90 stopni dźwignię umieszczoną na wysokości wstecznego lusterka, podnieść pokrywę schowka i złożyć materiałowe poszycie. Satysfakcja z podróżowania nie wymaga ograniczania prędkości. Z uniesionymi szybami bocznymi nawet przekroczenie 90 km/h nie zaszkodzi fryzurze kierowcy i pasażera siedzącego obok. Na tylnych siedzeniach sytuacja jest zgoła odmienna - panuje tam spory przeciąg.

BMW E30 Cabrio        Obszerne wnętrze jest ładnie i stylowo wykończone. Pomimo upływu ponad 20 lat deska rozdzielcza nie straciła świeżości i "osobistego" uroku. Przełączniki są łatwo dostępne, pokrętła obsługuje się intuicyjnie, a na drobne przedmioty przewidziano skrytki i schowki. Do dyspozycji osób siedzących z przodu są wygodne fotele o dobrym trzymaniu bocznym - kierowcy z regulacją w dwóch płaszczyznach. Również dwójce podróżnych zajmujących miejsca na tylnej kanapie zapewniono wysoki komfort, ale nie każdy znajdzie tam wystarczającą ilość miejsca na nogi.

BMW E30 Cabrio        Początkowo oferta obejmowała 2,5-litrowy silnik z sześcioma cylindrami ustawionymi w rzędzie (170 KM). Sukcesywnie dochodziły: 318, 320 i M3 z najmocniejszym 2,3-litrowym motorem o mocy 215 KM. Wersja 325i zapewnia lekkiemu autku dobre osiągi (100 km/h w niecałe 9 s). Motor wigoru po przekroczeniu 5000 obr./min, co w przypadku kierowcy, który nie miał styczności z autami tylnonapędowymi, może skończyć się utratą przyczepności. Sportowe aspiracje potwierdza twardo zestrojone zawieszenie. "Trójka" pewnie pokonuje ciasne zakręty i świetnie prowadzi się podczas jazdy na wprost. Przy przejeżdżaniu poprzecznych nierówności komfort pozostawia nieco do życzenia.

BMW E30 Cabrio        BMW 325i nawet w wersji "otwartej" nie cierpi na sporą ilość awarii. Z reguły po przejechaniu 200 tys. km wymiany wymaga wałek rozrządu. Nieco wcześniej wybijają się poduszki belki głównej zawieszenia tylnego i pojawiają się luzy na przegubach. Powodem problemów z elektrycznie sterowanymi szybami są przetarte przewody na złączach pomiędzy drzwiami a słupkiem. Jak przed kupnem każdego kabrioletu należy wnikliwym oględzinom poddać poszycie dachu.
Sporo "trójek" w dobrym stanie jeździ za naszą zachodnią granicą. Cóż z tego, skoro "zapory formalne" (Euro 2) nie pozwalają na sprowadzanie takich egzemlarzy.

Dane techniczne BMW E30 325i Cabrio

      Poniżej kilka zdjęć, tapet na pulpit Bmw E30 325i Cabrio.

BMW E30 Cabrio

Copyright © 2006 - Resmoto.com - Prawa zastrzeżone.